ماشین شارژی ارزان
قیمت ماشین شارژی ارزان چقدر است ؟

قیمت ماشین شارژی ارزان چقدر است ؟

اگر برای خرید ماشین شارژی به دنبال یافتن یک ماشین شارژی ارزان قیمت هستید . باید بدانید که بسته به رده های قیمتی هر ماشین شما ویژگیهای خاصی خواهید داشت . برای مثال در قیمتهای پایین:  خودروهای این محدوده حداقل ویژگی ها را دارند. آنها ناهموار هستند . اما فاقد روکش داخلی ، ویژگی های ایمنی و سیستم های سرگرمی استاندارد در رده های بالای قیمت هستند.

قیمت های متوسط : در این رده های قیمتی باید ، انتظار برخی از ویژگی های ایمنی و سرگرمی را داشته باشید.

قیمت های بالا :این طیف از اتومبیل ها از امکانات و راحتی بیشتری برخوردار هستند.  آنها با ویژگی هایی مانند مکانیزم جلو و عقب . عملکرد کنترل از راه دور . پخش کننده MP3 ، ورودی AUX و درگاه USB ارائه می شوند.

اما قیمت ماشین های شارژی بر اساس چه ویژگی های کلیدی تعیین می شود ؟

باتری

باتری زمان کارکرد ماشین های شارژی ارزان را تعیین می کند . شارژ برخی از باتری ها بیشتر از بقیه است.  در بازار رقابتی خودروهای برقی ، برخی تولیدکنندگان برای پایین آوردن قیمت . به نصب باتری های ارزان قیمت روی آورده اند. 

علاوه بر این ، باتری باید نسبت قدرت به وزن بالایی داشته باشد.  شما برای جلوگیری از گرفتگی خودرو و کاهش عملکرد آن ، می خواهید باتری های سبک تری داشته باشید.

کنترل از راه دور

برخی از کودکان ممکن است در رانندگی با ماشین های شارژی کم تجربه باشند . بنابراین کار با دنده جلو و عقب در حالی که به کنترل های دیگر ماشین توجه دارید . می تواند چالش برانگیز باشد . چنین کودکانی ممکن است نیاز به نظارت دقیق داشته باشند .

در حالت ایده آل ، یک ماشین شارژی ارزان باید سوئیچ متناوب بین عملکرد دستی و فرمان از راه دور در داشبورد را داشته باشد . با این قابلیت ، والدین می توانند به راننده جدید در کنترل ایمن خودرو کمک کنند.

توجه به سن و توان حرکتی کودک

بیشتر اتومبیل های برقی برای محدودیت سنی و وزنی مشخص ساخته شده اند. آنها با توجه به این نکته تولید می شوند . که لذت و امنیت مناسب بچه را در نظر دارند . ممکن است ماشین شارژی ارزانی خریداری کنید که نسبت به سن فرزند شما خیلی مناسب نخواهد بود .  بنابراین توصیه می کنیم برای خریداری یک ماشین شارژی ارزان و مناسب حتما با کارشناسان این حوزه که در فروشگاه اینترنتی آوا چرخ فعالیت می کنند مشورت کنید .