آریا چرخ
درباره ماشین شارژی بیشتر بدانیم

اگر برای اولین بار است که اقدام به خرید یک ماشین شارژی میکنید، این متن را تا آخر بخوانید.
ماشین شارژی صرفا یه اسباب بازی لوکس تفریحی نیست!

(درباره ماشین شارژی)

ماشین شارژی بی ام ونکته اول درباره ماشین شارژی

هرچند که ماشین شارژی هم لوکس محسوب میشود و هم جنبه تفریحی دارد اما تنها این نیست! آیا زمانی که کودک بودید را به یاد می آوردید؟ اینکه چه مقدار علاقه داشتید پشت فرمان ماشین بزرگترها بنشینید و رانندگی کنید! این ذاتا خواسته ی قلبی همه کودکان است که تلاش کنند کارهای والدین خود را تکرار کنند. اما موضوع فقط این نیست…

نکته دوم درباره ماشین شارژی

لذت انجام کاری مشابه کارهای بزرگترها ابتدا اعتماد به نفس فرزند شما را بالا میبرد، اما نکته ی دوم این است که راندن یک وسیله ی نقلیه ی موتوری مثل ماشین شارژی یا موتور شارژی باعث میشود  فرزند شما مهارت های حسی حرکتی رو کامل یاد بگیره و از همه مهمتر هوش حرکتی فرزندتون افزایش پیدا میکنه، این همون هوشیه که بهترین راننده های دنیا توش اول هستن، به یه عبارت دیگه از همین الان شاید به نظر اینجوری نیاد اما دارید از کوچولوتون یه قهرمان اتومبیلرانی میسازید.(درباره ماشین شارژی)

نکته سوم درباره ماشین شارژی

نکته ی سوم این که برای کودکان نوپا هم میتونید از ماشین شارژی حتی به جای کالسکه استفاده کنید، چون ماشین های شارژی به کمربند ایمنی و کنترل مجهز هستن و میتونید خودتون ماشین رو کنترل کنید و کوچولوتون رو مثلا به خرید ببرید. حتی مدل هایی از ماشین شارژی ها هستند که صندوق عقب دارند و میتونید وسیله ی مورد نیازش رو تو اون صندوق بذارید.(درباره ماشین شارژی)

نکته چهارم درباره ماشین شارژی

نکته ی چهارم این که علاوه بر هوش حرکتی، جهت یابی و تفکر منطقی فضایی کودکتون هم با رانندگی توی یک ماشین شارژی بهینه میشه، که باعث میشه مفاهیم بسیار زیادی رو کودکتون یاد بگیره که احتمالا هم سن و سالاش هنوز بهش نرسیدن، بنا بر این مطمئن باشید توی این مرحله هم دارید کودکتون رو نسبت به رقبای آینده ش توی جامعه قوی تر میکنید.(درباره ماشین شارژی)

نکته پنجم

نکته ی پنجم رانندگی با ماشین شارژی اینه که راننده کوچولوتون میتونه از همین الان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا بشه تا بعد ها توی خیابون ها بتونه خیلی بهتر رانندگی کنه، این موضوع که تقریبا مشابه کارهای فرهنگی ای هست که توی کشور های پیشرفته روی کودک هاشون انجام میدن، باعث میشه هم کودکتون رو برای آینده آماده تر کنید، و هم این که در سطح بالاتر اگر همه خانواده ها این مسیر رو پیش بگیرن، مطمئنا آینده ی بهتری در زمینه ی رانندگی در کل کشور خواهیم داشت. این مسئله شاید خیلی دوراندیشی و عجیب به نظر برسه، اما حقیقت داره. البته نقش صحیح شما به عنوان یه مربی تمام عیار رانندگی رو نباید فراموش کنید،(درباره ماشین شارژی)

نکته ششم

نکته ی ششم اینه که در مواقعی که شما نمیتونید کودکتون رو برای تفریح به پارک یا مراکز تفریحی ببرید، میبینید که این ماشین شارژی خیلی میتونه بهتون کمک کنه و کودکتون خیلی راحت در محیط منزل میتونه یه لذت دائمی رو ببره که این خیلی با ارزشه. مخصوصا توی فصول سرد سال که بچه ها دلتنگ بازی توی پارک میشن، این اسباب بازی خیلی بیشتر به چشم میاد.

بنا بر این شما با خرید یه اسباب بازی خوب و هوشمند و هدف دار میتونید با یک تیر چندین نشون بزنید، مواردی مثل افزایش اعتماد به نفس، افزایش هوش حرکتی، تفکر منطقی فضایی، آشنایی با قوانین رانندگی، تقویت قوه تخیل و موارد دیگه ای از این دست، اونقدر ارزشمنده که قیمت ماشین شارژی در برابرش خیلی ناچیزه، انتخاب هوشمندانه ای میکنید، به شما و کودکتون تبریک میگم.