مدل ماشین شارژی بچه گانه
انواع مدل ماشین شارژی بچه گانه چگونه است ؟

انواع مدل ماشین شارژی بچه گانه چگونه است ؟

امروزه با پیشرفت صنعتی جوامع . اسباب بازی کودکان نیز رشد و پیشرفت غیر قابل انکاری داشته است . ماشین شارژی بچه گانه یکی از انواع مدل های اسباب بازی است که توانسته جایگاه خوبی بین خانواده ها ی دارای فرزند برای خود داشته باشد.

اما در اینجا سعی داریم در مورد انواع مدل های این اسباب بازی مدرن بچه گانه صحبت کنیم .

اتومبیل های اسپرت

بسیاری از اتومبیل های اسپرت مخصوص کودکان دارای کپی مجوز از خودروهای مشهور اسپرت هستند. 

این مدل ماشین شارژی بچه گانه دکوراسیون داخلی با سلیقه ای دارند و دارای داشبوردهای آسان برای استفاده هستند. داشبوردها اغلب دکمه های سرعت ، عقب / جلو و شروع دارند.  آنها همچنین ممکن است دارای سیستم های صوتی  باشند . که موسیقی و داستان های کودکان را از قابل پخش کرده اند. همچنین ، بسته به مدل ، برخی ممکن است از تبلت به عنوان صفحه کنترل استفاده کنند. 

اتومبیل های اسپرت کودکان و نوجوانان دارای ویژگی های امنیتی گسترده تر مانند مکانیزمی برای کنترل شتاب . کاهش سرعت و همچنین کنترل والدین به شکل ارتباط بلوتوثی هستند.

جیپ ها 

اکثر سازندگان مدل ماشین شارژی جیپ بچه گانه تلاش زیادی در تقلید از جیپ های بزرگسال انجام داده اند .

 آنها با ویژگی هایی مانند آینه های عقب ، چراغ عقب و حتی برف پاک کن ها ارائه می شوند. 

سازندگان این مدل سعی کرده اند آنها را خوش رنگ و جذاب برای بچه ها طراحی کنند. با داشتن لاستیک های ناهموار ، یک ماشین جیپ بچه گانه می تواند بدون زحمت در حیاط یا اطراف پیاده روها حرکت کند. 

برای حمل دو کودک نوپا به اندازه کافی جادار است و فضای بار کافی برای اقلام همراه بچه ها را دارد.

کامیون

اکثر کامیون های برقی برای کودکان از مواد پلاستیکی سخت و با دوام ساخته شده اند. 

برخلاف اتومبیل های اسپرت شکننده ، کودکان می توانند بدون خطر آسیب دیدن به آنها بپرند . بازی کنند. با این حال ، آنها صندلی راحت و کمربند ایمنی قابل تنظیم برای راحتی راننده بچه و سایر سرنشینان دارند . مدل کامیون موتورهای خودکاری دارند که وسیله نقلیه را تقویت می کند . باعث افزایش تجربه رانندگی بچه ها می شود .

این ماشین شارژیها با پخش کننده های MP3 ، بوق و چراغ ، انتخاب شایسته ای به عنوان یکی از بهترین انواع اتومبیل های برقی برای کودک شما است.

بهترین راه آشنایی با  مدل های ماشین شارژی بچه گانه

اگر تا به حال به خوبی با انواع این نوع اسباب بازی های کودکانه آشنا نشده اید پیشنهاد می کنم  . سری به فروشگاه بزرگ اینترنتی آوا چرخ بزنید  . تا هم با انواع مدل های ماشین شارژی و هم با انواع قیمت های آنها اشنا شوید .