ماشین شارژی جیپ
قابلیت ها و امکانات یک ماشین شارژی جیپ برای کودک

قابلیت ها و امکانات یک ماشین شارژی جیپ برای کودک

اسباب بازی ها در دنیای امروز بسیار قدرتمند و بی نظیر ظاهر شده اند . نوعی از ابزار که کودک به وسیله ی آنها می تواند دنیای پیرامون خود را بشناسد و اتفاقات بسیاری را شخصا تجربه کند .

ماشین های شارژی یکی از مهمترین اسباب بازی های مورد استفاده در دنیای کودکانه ی بچه هاست . خیلی از کودکان هنگامی که پدر خود را می بینند که سوار ماشین خود می شود . پشت فرمان ماشین می نشیند . شروع به حرکت می کند . بسیار علاقه مند می شوند تا آنها نیز بتوانند این فضا را شخصا تجربه کنند .

یکی از ماشین های شارژی که بسیار پرطرفدار نیز می باشد . ماشین شارژی طرح جیپ است . این ماشین های شارژی طراحی و ساختار بسیار جذاب و زیبایی دارند . که بسیار شبیه نمونه ی واقعی ماشین جیپ می باشد . ماشین شارژی جیپ تحت لیسانس رسمی از شرکت جیپ می باشد .

کمک فنرو شاسی بلند این ماشین باعث می شود . کودک زمانی که پشت سکان هدایت آن می نشیند احساس شور و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند . با شروع حرکت و رانندگی با این ماشین کودک خود را یک راننده ی واقعی می بیند و حالا می تواند بسیاری از مهارت های حرکتی و مسیر یابی خود را تقویت کند .

طراحی و ساختار ماشین شارژی جیپ

ماشین شارژی جیپ به نسبت بزرگ تر از یک ماشین شارژی معمولی است . طبیعتا نمی توانید توقع داشته باشید کودک بتواند داخل یک فضای بسته و کوچک با ماشین شارژی خود بازی کند . بنابراین اگر به دنبال خرید این ماشین شارژی هستید باید بدانید که مناسب فضای بسته ی داخل ساختمان نیست و باید در یک فضای باز از آن استفاده کرد .

جنس بدنه ی این ماشین شارژی اغلب از پلاستیک های با کیفیت است . انعطاف بیشتری نسبت به سایر پلاستیک ها دارد . همچنین باعث کاهش وزن ماشین شارژی نیز می شود . قدرت شکل گیری بالای بدنه باعث شده تا جزئیات و ظرافت زیادی بتوان در آن ایجاد کرد . که باعث زیبایی بیشتری داخل ماشین شارژی نیز می شود .

قسمتهای داخلی ماشین شارژی مانند کیلومتر سنج و سرعت سنج و دکمه ی خاموش و روشن کردن آن ، به زیبایی و حتی مشابه نمونه ی اصلی طراحی شده است .

ماشین شارژی جیپ هم مانند اغلب ماشین های شارژی با برند دیگر دارای یک کنترل بلوتوثی است . که امکان کنترل والدین را آسان تر می کند . همچنین داخل ماشین شارژی یک سیستم پخش موسیقی نیز وجود دارد . که می تواند حین بازی کودک آنرا کاملا سرگرم کند . به خصوص چنانچه تمایل دارید کودک زمان بیشتری داخل ماشین شارژی جیپ بماند و بازی کند . پخش موسیقی می تواند ایده ی مناسبی باشد .

یکی دیگر از ویژگیهای مهم اغلب ماشین های شارژی جیپ دو موتوره بودن آن است . که ظرفیت یک کودک را می تواند تحمل کند . در برخی مدل های پیشرفته تر آن چهار موتوره بوده و برای تعداد دو یا حتی چهار کودک طراحی شده است .

این مدل ماشین شارژی سه سرعته هستند به این معنی که به محض فشردن پدال گاز سرعت ماشین به یکباره بالا نمی رود و مانند ماشین معمولی از سرعت کم آهسته آهسته به سرعت بالاتر می رود .

پیشنهاد خرید یک ماشین شارژی جیپ

به طور کلی ماشین شارژی جیپ اغلب مورد پسند افراد با سلیقه ی خاص است . چنانچه کودک شما به داشتن یک ماشین شارژی علاقه نشان می دهد . پیشنهاد می کنیم حتما با مراجعه به انواع فروشگاه های آنلاین فروش ماشین شارژی یکی از این ماشین های خوش دست را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای کودک خود تهیه کنید .