نماد سایت فروشگاه اینترنتی آوا چرخ

تعمیر موتور شارژی در سه دقیقه

تعمیر موتور شارژی

تعمیر موتور شارژی

تعمیر موتور شارژی در سه دقیقه

موتور شارژی یکی از اسباب بازی های هیجان انگیز و بسیار خاص برای کودکان است . خرید یک موتور شارژی با کیفیت می تواند کودک شما را تا مدت ها سرگرم نگه دارد .

اما گاهی پیش می آید که پس از گذشت مدت زمانی از خرید موتور شارژی ، ایراداتی پیدا می کند . که برای رفع آنها ملزم هستید موتور شارژی را نزد یک تعمیر کار ببرید .

موتور شارژی دارای قطعات بسیاری است . که معیوب یا آسیب دیدن هرکدام از آنها باعث عدم حرکت درست آن می شود . اخیرا با افزایش قیمت موتور شارژی افراد بیشتری تمایل به تعمیر آن دارند .

از ساده ترین روش های تعمیر موتور شارژی

گاهی پیش می آید که موتور شارژی شما به سمت جلو حرکت نمی کند و یا به سمت عقب راه نمی رود . با یک بررسی ساده می توان متوجه شد که موتور اصلی موتور شارژی شما سالم است چرا که موتور شما به یک سمت حرکت می کند و ایراد اصلی آن از سمت کلید کنترل موتور شارژی است . در اینجا برای تعمیر آن خود کافی است کلید کنترل آنرا بررسی کنید .

برای بررسی کلید کنترل موتور شارژی بهتر است ابتدا به وسیله ی یک پیچ گوشتی سر نازک کلید کنترل را از جای خود خارج کرده و تک تک سیم های آن را بررسی کنید .

پس از بررسی دقیق می توان ایراد ایجاد شده را به راحتی برطرف نمود . برخلاف تصور همیشه هم تعمیر یک وسیله ی برقی کار سختی نیست و با کمی دانش لازم می توان تمام ایرادات ایجاد شده را برطرف نمود .

فروشگاه اینترنتی آوا چرخ در کنار ارائه ی بهترین محصولات در زمینه ی موتور و ماشین شارژی اقدام به تعمیر موتور شارژی در کمترین زمان و بهترین هزینه می کند .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

خروج از نسخه موبایل