تعمیر موتور شارژی
تعمیر موتور شارژی در سه دقیقه

تعمیر موتور شارژی در سه دقیقه

موتور شارژی یکی از اسباب بازی های هیجان انگیز و بسیار خاص برای کودکان است . خرید یک موتور شارژی با کیفیت می تواند کودک شما را تا مدت ها سرگرم نگه دارد .

اما گاهی پیش می آید که پس از گذشت مدت زمانی از خرید موتور شارژی ، ایراداتی پیدا می کند . که برای رفع آنها ملزم هستید موتور شارژی را نزد یک تعمیر کار ببرید .

موتور شارژی دارای قطعات بسیاری است . که معیوب یا آسیب دیدن هرکدام از آنها باعث عدم حرکت درست آن می شود . اخیرا با افزایش قیمت موتور شارژی افراد بیشتری تمایل به تعمیر آن دارند .

از ساده ترین روش های تعمیر موتور شارژی

گاهی پیش می آید که موتور شارژی شما به سمت جلو حرکت نمی کند و یا به سمت عقب راه نمی رود . با یک بررسی ساده می توان متوجه شد که موتور اصلی موتور شارژی شما سالم است چرا که موتور شما به یک سمت حرکت می کند و ایراد اصلی آن از سمت کلید کنترل موتور شارژی است . در اینجا برای تعمیر آن خود کافی است کلید کنترل آنرا بررسی کنید .

برای بررسی کلید کنترل موتور شارژی بهتر است ابتدا به وسیله ی یک پیچ گوشتی سر نازک کلید کنترل را از جای خود خارج کرده و تک تک سیم های آن را بررسی کنید .

پس از بررسی دقیق می توان ایراد ایجاد شده را به راحتی برطرف نمود . برخلاف تصور همیشه هم تعمیر یک وسیله ی برقی کار سختی نیست و با کمی دانش لازم می توان تمام ایرادات ایجاد شده را برطرف نمود .

فروشگاه اینترنتی آوا چرخ در کنار ارائه ی بهترین محصولات در زمینه ی موتور و ماشین شارژی اقدام به تعمیر موتور شارژی در کمترین زمان و بهترین هزینه می کند .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .