ماشین پلیس شارژی مرسدس بنز مدل Mercedes-Benz-301
ماشین پلیس شارژی خاص ترین انتخاب برای پسربچه ها

ماشین پلیس شارژی خاص ترین انتخاب برای پسربچه ها

پسر بچه ها عاشق رانندگی کردن هستند . اغلب پسر بچه ها دوست دارند پشت فرمان یک ماشین واقعی قرار بگیرند و به هر جایی که می خواهند بروند . طبیعتا نمی توان از سنین کودکی اجازه داد فرزندان پشت فرمان یک ماشین واقعی بنشینند . پس اگر علاقه مند هستید یکی از بزرگترین آرزوهای فرزندان خود را برآورده سازید خرید یک ماشین شارژی را به شما پیشنهاد می کنیم .

ماشین های شارژی تنوع برند ، مدل ، رنگ و آپشن های متعددی دارند . هر کدام می تواند پاسخگوی نیاز فرزند شما باشد . اما یک مدل از پرفروش ترین ماشین های شارژی ، ماشین پلیس شارژی است . مدلی که بسیار مورد توجه پسر بچه هاست . اغلب برندهای تولید کننده ی ماشین شارژی حتما یک نمونه از ماشین پلیس شارژی در مدل های تولیدی خود دارند .

اغلب این تولیدکنندگان سعی کرده اند این ماشین شارژی را دقیقا مانند نمونه ی واقعی آن طراحی کنند .

امکانات ماشین پلیس شارژی به چه صورت است ؟

موتور این ماشین شارژی بسته به سایز ماشین شارژی ، دو موتوره و یا چهار موتوره می باشد . در ماشین شارژی دونفره از دوموتور و در ماشین شارژی بزرگ یا شاسی بلند از چهار موتور استفاده شده است . اگر تمایل دارید کودک شما با سایر همسالان خود در استفاده از ماشین شارژی همراه شود ، پیشنهاد می شود مدل چهار موتوره ی آن را تهیه کنید .

یک میکروفن طرح پلیس روی ماشین پلیس شارژی تعبیه شده است . همچنین یک آژیر پلیس روی این مدل از ماشین شارژی وجود دارد که  کودکان با استفاده از دو امکان می توانند یک بازی دزد و پلیس مهیج برپا کنند .

 یکی از مهمترین ویژگی های این ماشین شارژی رنگ و طرح این ماشین هاست . ترکیب رنگ سیاه و سفید و درج کلمه ی  police روی بدنه ی آن باعث شباهت بسیار زیاد آن با ماشین پلیس واقعی شود .

دیگر ویژگیهای ماشین پلیس شارژی

مجموعه ای از ویژگیهای ماشین های شارژی وجود دارد که البته در اغلب ماشین های شارژی مشترک است . بسته به مدل انتخابی و هزینه ی پرداخت شده می توانید از امکانات  آن استفاده کنید .

کنترل از راه دور : اغلب ماشین های شارژی مجهز به یک دستگاه کنترل از راه دور بلوتوثی است . به وسیله ی این دستگاه افرادی که نگران امنیت کودکان خود هستند می توانند به راحتی ماشین شارژی را کنترل کنند . به سمتی که مدنظر خود است هدایت کنند .

جنس بدنه : ویژگیهای مشترک تمامی ماشین های شارژی استفاده از یک نوع پلاستیک مرغوب برای ماشین شارژی است . بدنه ی این نوع اسباب بازی به شکلی ساخته شده که در صورت حادثه هم ماشین و هم کودک آسیب زیادی نبیند .

کمربند ایمنی از دیگر خصوصیات این اسباب بازی خاص است . با استفاده از کمربند با آرامش کامل می توانید شاهد ماشین سواری کودک خود باشید .

امکان باز و بسته شدن درب دو طرف ماشین شارژی ، به همراه امکان حرکت به عقب و جلو و دور زدن از دیگر امکاناتی است که باعث شبیه تر شدن ماشین پلیس شارژی به ماشین واقعی می شود .

رده ی سنی استفاده از ماشین پلیس شارژی

معمولا استفاده از ماشین شارژی برای کودکان بالای سه سال توصیه شده . ولی والدین ترجیح می دهند کودکان ۵ سال به بالا از این اسباب بازی ویژه استفاده کنند . همچنین کودک تا ۱۱ سال به راحتی می تواند به صورت انفرادی در ماشین شارژی دونفره و یا همراه با دوستان خود در ماشین شارژی چهار موتوره قرار بگیرد و از آن لذت ببرد .