ماشین شارژی سقف دار
ویژگی ها و معایب یک ماشین شارژی سقف دار

ویژگی ها و معایب یک ماشین شارژی سقف دار

ماشین های شارژی امروزه یکی از متداول ترین اسباب بازی های موجود در بازار است . نشستن پشت فرمان یک ماشین شارژی این روزها آرزوی بسیاری از کودکان است . چرا که حس یک رانندگی واقعی را به آنها می بخشد  . این اسباب بازی ، مخصوص به جنسیت خاص و یا سن خاصی نیست . هم کودک دختر و هم کودک پسر در رده ی سنی  3 تا ۱۱ سال می توانند از مدل های مختلف این اسباب بازی خاص استفاده کنند . انواع ماشین شارژی مدل مرسدس بنز ، مدل بی ام و ، مدل آئودی و مدل بوگاتی از مهمترین برند های تولید ماشین شارژی هستند . امکاناتی که اغلب این برندها دارند مشابه خودروهای واقعی است .

افرادی که به دنبال خرید یک ماشین شارژی مناسب هستند باید بدانند . که با گستره ی وسیعی از انواع ماشین های شارژی مواجه هستند . باید بر اساس هزینه و امکاناتی که می خواهند یک خرید انجام دهند .

هنگام خرید ماشین شارژی برای کودک خود ابتدا باید شرایط کودک خود را در نظر بگیرید . اگر کودک شما در سن بسیار پایین است بهتر است از ماشین شارژی های کوچک تر استفاده کنید .

بهتر است برای خرید ماشین شارژی نظر کودک خود را جویا شوید . کودکان دختر معمولا علاقه مند به ماشین شارژی با رنگ های صورتی و دخترانه هستند . کودکان پسر به دنبال خرید یک ماشین شارژی شاسی بلند و یا بزرگ هستند .

بهتر است از ماشین شارژی استفاده کنید که فضای لازم برای بازی کردن بچه ها با آن را داشته باشید . اگر داخل آپارتمان هستید و فضای زندگی شما کوچک است بهتر است از یک ماشین شارژی با ابعاد بسیار کم استفاده کنید .

امکانات جانبی از دیگر جذابیت های ماشین های شارژی است . چراکه وجود این امکانات باعث نزدیک تر شدن عملکرد یک ماشین شارژی به ماشین واقعی می شود . امکاناتی مانند پخش موسیقی ، کمربند ایمنی ، صندلی های روکش دار ،   چراغ های عقب و جلو و غیره .

نحوه ی خرید ماشین شارژی سقف دار

اغلب ماشین های شارژی بدون سقف هستند . نکته ی مهم این است که ماشین های شارژی باید به گونه ای باشند . که امکان حمل و نقل آسان را داشته باشند . با خرید یک ماشین شارژی سقف دار امکان حمل آن سخت تر خواهد بود . علاوه بر این چنانچه تصمیم داشته باشید . ماشین شارژی سقف دار کودک خود را به جای دیگری که فضای باز دارد ببرید ، تا کودک امکان بازی راحت تر داشته باشد . وجود سقف روی ماشین شارژی امکان قرار دادن آنرا داخل جعبه عقب ماشین غیر ممکن می سازد .

با وجود این چنانچه حتما علاقه مند هستید که برای کودک خود یک ماشین شارژی سقف دار تهیه کنید . برخی از برند های ماشین شارژی مانند برند مرسدس بنز از یک لایه ی پارچه ای جداگانه بر روی ماشین شارژی استفاده می کنند . این لایه ی پارچه ای ضخیم را می توان به سادگی جمع کرده . در صندوق عقب قرار داد و یا در مواقع لزوم آنرا باز کرده و از آن استفاده کرد .

ماشین شارژی سقف دار می تواند برای روزهای آفتابی و یا روزهایی که باران کمی می بارد . می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده ی کودکان باشد .

نوع دیگری از ماشین شارژی سقف دار نیز وجود دارد . ماشین شارژی کامیون برند مرسدس بنز نیز یک ماشین شارژی مسقف می باشد . اما همانطور که گفته شد دارای یک نقطه ضعف می باشد . سایز این ماشین بسیار بزرگ است و امکان حمل و نقل آسان آن به راحتی امکان پذیر نمی باشد . در هر صورت توصیه می شود برای خرید ماشین شارژی با هر امکانات و در هر برندی توصیه می شود حتما به یک فروشگاه معتبر که بتواند ماشین شارژی با تمام امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد مراجعه کنید .