قیمت ماشین شارژی کودک
قیمت ماشین شارژی کودک بر اساس امکانات و برند

قیمت ماشین شارژی کودک بر اساس امکانات و برند

صنعت اسباب بازی امروزه یکی از هیجان انگیزترین و پرسودترین صنعت های تولیدی دنیاست . بازی کردن به خصوص با یک اسباب بازی شارژی که نسخه ی مینیمال یک وسیله ی واقعی است برای کودکان یک حس بی نظیر ایجاد می کند .

شرکت های اسباب بازی سالهاست سعی می کنند نمونه های مختلفی از وسایل واقعی زندگی روزمره را تولید کرده و رویای کودکان در استفاده از این وسایل را تحقق بخشند .

یکی از این وسایل که استفاده از آن بسیار رونق گرفته ماشین شارژی کودک می باشد . نوعی از اسباب بازی مدرن که تقریبا همیشه طرفداران خاص خود را داشته است . بازی کردن با یکی از انواع ماشین شارژی تجربه ایی است که قطعا همه ی کودکان رنج سنی ۳ تا ۱۲ سال با جنسیت دختر و پسر در رویای رسیدن به آن هستند .

رانندگی کردن جزو کارهای روزمره ی خیلی از پدر و مادر هاست . بچه ها دوست دارند کارهای پدر و مادر را تقلید کنند و همانند آنها بتوانند پشت یک ماشین واقعی بنشینند و رانندگی کنند .

اگر شما هم به دنبال خرید یک ماشین شارژی مناسب برای فرزند خود هستید توصیه می شود این مقاله را با دقت مطالعه کنید .

سایز ماشین شارژی

سایز ماشین شارژی و تعداد موتورهای آن اولین نکته ی موثر در خرید یک ماشین شارژی است .

در ابتدا باید بدانید که کودک شما از ماشین شارژی خود کجا استفاده خواهد کرد . یک محوطه ی وسیع بازی و یا داخل سالن یک آپارتمان کوچک . در واقع اولین نکته ی حائز اهمیت در خرید ماشین شارژی سایز آن می باشد . ماشین های شارژی در نوع های تکنفره ، دونفره ، چهار نفره و بزرگ تولید می شوند که اغلب سایز های مختص به خود را دارا هستند . اگر از ماشین شارژی خود تنها داخل آپارتمان یا ساختمان مسکونی با وسعت کم مورد استفاده قرار می دهید توصیه می شود ماشین شارژی تکنفره تهیه کنید .

بسته به سایز ماشین شارژی تعداد موتورهای آن تک موتوره ، دو موتوره و چهار موتوره خواهد بود.

قیمت ماشین شارژی کودک

همچنین نکته ی مهم دیگر در انتخاب سایز ماشین شارژی در نظر گرفتن تعداد کودکانی است که از آن استفاده می کنند . اگر میخواهید تنها فرزند خودتان از ماشین شارژی استفاده کند از ماشین شارژی تک نفره و اگر تمایل دارید سایر دوستان فرزند شما نیز با او همبازی شوند ، ماشین شارژی چهار نفره و یا ماشین شارژی بزرگ را در لیست خود قرار دهید .

امکانات ماشین شارژی

یکی از مهمترین نکاتی که در قیمت ماشین شارژی کودک تاثیر گذار خواهد بود امکانات و آپشن های داخل آن می باشد .

مهمترین قطعه ی مصرفی باتری ماشین شارژی می باشد . چند ولت بودن ومدت زمان نگهداری شارژی جزو نکات مهم در باتری ماشین شارژی است .

کنترل سرعت و به طور کلی امکانات دنده ی ماشین شارژی که شامل حرکت به جلو با سرعت های مختلف کیلومتر بر ساعت و حرکت به عقب می باشد .

نوع پخش کننده ی سیستم صوتی و رابط ورودی و خروجی های آن .

دارا بودن حالت کریر که البته بیشتر در مشاین های شارژی تکنفره امکانپذیر است .

روکش صندلی از پارچه ی معمولی و یا چرم مرغوب .

وجود کمربند ایمنی و ریموت  بلوتوثی برای کنترل والدین در مسافت های مختلف برای امنیت بیشتر کودکان

استارت سوئیچی و یا دکمه ای .

جنس بدنه از چه نوع پلاستیکی استفاده شده باشد مرغوب و یا بی کیفیت .

استفاده از لامپهای ال ای دی در چراغها و بدنه ی ماشین شارژی .

جزو امکاناتی است که تقریبا در اکثر ماشین های شارژی مشترک می باشد . بسته به نوع و کیفیت آن دارای قیمتهای متفاوتی می باشد . هرچند برخی از مدلهای ماشین شارژی دارای امکانات منحصر به فرد خود است . مثلا در ماشین شارژی کامیون یک اتاقک شبیه کامیون طراحی شده . یا در ماشین پلیس شارژی یک آژیر پلیس و میکروفن مخصوص تعبیه شده که به شبیه تر شدن نمونه ی واقعی کمک می کند .

طراحی ظاهری ماشین شارژی ، طراحی بدنه و رنگ آن

همانطور که گفته شد بدنه ی تمام ماشین های شارژی از یک نوع پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده . که در صورت احتمال حادثه از آسیب جدی به کودک جلوگیری شود . برخی از مدلهای ماشین شارژی دارای پلاستیک مرغوب تری بوده و رنگ بدنه متالیک می باشد . رنگ متالیک روی بدنه یکی از عوامل تائیر گذار در قیمت ماشین شارژی کودک است چرا که زیبایی خاصی به ظاهر ماشین شارژی می بخشد .

برند ماشین شارژی

همانطور که میدانید برندهای مختلف ماشین سازی در دنیا فعالیت می کنند . برخی از محصولات این شرکت ها معمولا بسیار گران قیمت می باشند .  شرکت های تولید کننده ی ماشین شارژی کودک سعی کرده اند . اغلب ماشین شارژی های خود را بر اساس زیباترین محصولات برندهای مختلف ماشین شارژی طراحی و تولید کنند .

برند های مختلف مانند ، مرسدس بنز ، پورشه ، بی ام و ، بوگاتی ، رنجرو ، فیات ، آئودی و غیره مقصد اصلی طراحان ماشین شارژی می باشد . در این میان ماشین شارژی با برند مرسدس بنز از تنوع محصولات بیشتر . البته بازه قیمت مناسب تری نسبت به سایر بندها برخوردار می باشد .

ماشین شارژی با برند لکسوس از آنجا که طراحی خاصی برای بدنه  ی مدل های خود دارند . و البته امکانات داخلی آن نیز در اغلب موارد کامل و همه جانبه است قیمت بالاتری نسبت به سایر برندهای ماشین شارژی داراست .

قیمت ماشین شارژی کودک